Tips voor je Facebook-bedrijfspagina in 2018

Wilde feestjes, pasgeboren baby’s, spraakmakende selfies; in Facebooks early days stond iedere willekeurige tijdlijn er vol mee. Facebook was hét online platform om te socializen met vrienden en familie. Precies die sociale dynamiek – de raison d’être van Facebook – loopt de laatste jaren terug. Reden? De bulk aan content van media en bedrijven.

Om de sociale dynamiek weer op het oude niveau te krijgen, neemt Facebook nu maatregelen. Een nieuw algoritme zorgt ervoor dat posts die ‘betekenisvolle interacties tussen mensen stimuleren’ voorrang krijgen op de tijdlijn. Dit heeft impact op het bereik en de content van bedrijfspagina’s. We zetten in #newrules de belangrijkste veranderingen, tips en tricks voor je op een rij.

Wil je meer weten? Ask!

[ssba-buttons]

We speak.

Benieuwd hoe wij jouw merkverhaal vertalen naar spraakmakende content, al dan niet via een interactief online tv-kanaal? Kom langs in de NieuweGarage, schuif aan het grootste bureau van Nederland en vertel.

Bel 085 - 043 11 02 of mail naar
redactie@thebrandcastcompany.com